Hold jeres bryllup i Valgmenighedens Hus

I Valgmenighedens Hus finder I de perfekte lokaler til jeres bryllup. Her kan I holde den fest, I drømmer om, med dejlig, hjemmelavet mad af gode råvarer.

Hos os finder I en fleksibel løsning. Lejer I blot vores selskabslokale og køber maden hos os, kan I bestemme resten. Har I lyst, kan I selv medbringe drikkevarer – ellers tager vi os gerne af det. I kan selv være med til at sætte stemningen til jeres bryllupsfest med egen bordpynt, lys, blomster, duge og servietter, eller I kan lade os dække flot op til festen.

I Valgmenighedens Hus er maden smagfuld. Den er hjemmelavet af gode råvarer, og brødet er hjemmebagt med stenkværnet mel. Vi kan tilbyde både ala carte menuer med retter, som vi har sammensat, eller buffet.

Valgmenighedens Hus ligger i Skolegade midt i Holstebro, nær både Holstebro Valgmenighedskirke og Holstebro Kirke.